torsdag 27 september 2012

Torsdagen den 27 september 2012

Hej!

Vi skrev en ordlista till Skärgårdsdoktorn på lektionen idag. Jag skulle bli mycket glad om någon av er kan publicera ett inlägg med våra nya ord! Jag hann inte spara dem eftersom Intro började direkt efter pass 1. Sedan fick eleverna tillbaka sina prov. Jag sade att jag är nöjd om ni har 80 poäng eller mer på provet. Om du har färre poäng måste du repetera! Jag ska hjälpa er att repetera nästa vecka!
Vi avslutade lektionen med att öva inför provet i morgon. Vi tränade på specialsubstantiv i små grupper. Ni var duktiga! :o)

I morgon börjar provet kl. 8.30 så det är viktigt att ni kommer i tid! Sedan har vi gruppråd. Nästa vecka är det skolråd den 3/10 kl. 11.00. Då ska Geeta och Myrna representera grupp 3C förmiddag.

Ha en trevlig eftermiddag och kväll och glöm inte att träna på substantiven!

/Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar