torsdag 13 september 2012

C-Prov

Hej,
Jag ska berätta för er, hur var C-prov.

vi (jag och andra elever)började klockan 8.30 med läs prov. Det var jätteläte för mig.
Efter det hade vi läs prov nummer 2. Det var lite lät. Eftersom det var funnits lång texter, måste man läsa texter och frågor många gånger.

Efter andra läs prov hade vi hör prov. Lärare spelade ett cd och vi måste förstår vad människor sade.Det var sådär. Människor pratade med Skåne eller Göteborg accent. Det kunde vara lite svårt för att brukar inte vi höra denna accent i Stockholm.

Sista provet var att skriva. Skriv provet var jättesvårt för mig. jag fick panik om varje ord som jag skulle skriva. Jag fick skriv om hur jag skulle skriva dem(orden).
Jag använde ett teknik som varje gång jag fick panik om diktamen använde jag synonymer for orden.
Tyvärr jag glömt att skriva med vänlig hälsningar och mitt namn på sista linje av mitt brev.

Jag kan säger att, jag passade det ganska bra men jag kunde göra det bättre än det där.

Med vänlig hälsningar
Amir

1 kommentar:

  1. Stackars dig Amir som fick panik. Det är inte roligt. Men nu är provet gjort!
    /Philippa

    SvaraRadera