söndag 7 oktober 2012

Vecka 41 7-11 oktober 2012

Hej!

Jag hoppas att ni mår bra och att ni känner er redo för en ny vecka! I helgen åkte jag till landet med min familj. Det var sista gången före vintern. Vi jobbade mycket - vi tog upp båtar, motorer, ställde in grillen och trärgårdsmöblerna. Vi städade huset och frostade av frysar.
Det var inte bra jobb! Vi åt också en massa god mat och hade det trevligt. Det var min familj, min mamma och hennes sambo och min bror och hans familj som var där. Mina barn har en liten kusin som heter Tindra som de tycker är jätte gullig!
På vägen till landet såg vi 4 eller 5 älgar!

Den här veckan fortsätter vi att arbeta i Rivstart med kapitel 7 och 14. På tisdag skriver ett par elever c-prov kl. 8.30-12.15 i Stjärnan med mig. De andra åker på studiebesök till Nordiska museet med Ann-mari. Hon berättar för er var ni ska träffas.
Den här veckan börjar även det nya pass 2. Jag hoppas att det blir ett bra pass för er!

Vi ses snart!

/Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar