onsdag 29 augusti 2012

Robinson revanschen

Jag tittade på Robinson revanschen med min pojkvän när vi åt middag. Alla har tävlat i Robinson förut, och några personer har vunnit innan. Men nu kommer de att tävla igen.  Deniz röstades ut av sina lagkamrater.

I det här avsnittet tävlade två grupper om att stanna på en träpåle med en fot var. En av dem vann och de kunde ta en av fyra saker som stort pris. De fyra sakerna var kyckling, olivolja, rom och choklad. De bestämde att ta olivolja och de grillade kokos med olivolja.

Den andra dagen fick de två grupperna brev och en av personerna från varje grupp skulle delta i en tävling. Man får åka hem om man förlorar. Leif och Micha är från olika grupper och de skulle tävla om att fånga en fackla när facklan flög upp. Och det står 1-1. Vi får vänta tills imorgon för att se vem som ska åka tillbaka till Stockholm.

Det är mycket spännande men nu måste jag lugna ner mig.

God natt!

Xuan

1 kommentar:

  1. Hej Xuan,

    Vad bra att du har gjort din läxa! Jag saknade dig i skolan idag. Vad hände?
    Vi pratar om texten när du kommer till skolan!

    /Philippa

    SvaraRadera