måndag 5 november 2012

Måndagen den 5 november 2012

Hej mina vänner!

Jag hade en jätteskön höstlovsvecka men jag saknade er så klart! :) Jag hoppas att ni också hade det bra. Jag har fått höra att ni har dansat i skolan! ;) Nu är ni på studiebesök med Ann-marie på Sveriges riksdag. Vad spännande! Ni måste berätta allt för mig i morgon. Jag är mycket nyfiken och väldigt avundsjuk eftersom jag också vill besöka riksdagen med er!

I morgon är det C-prov med Ann-marie. C-provet börjar kl. 8.30 och slutar ca 12.00. Provet är i Freden.
Jag har lektion med 3C/2C förmiddag 8.30-10.00 i Stjärnan. Sedan promenerar jag och 3C till Solna bibliotek. Där får 20 elever en guidad visning av en bibliotekarie. Alla ska få bibliotekskort och alla ska låna en lättläst roman. Glöm inte att ta med er legitimation i morgon.

Vi ses i morgon! Det ska bli roligt att träffas igen!

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar